دسته‌بندی نشده

هدیه برای آقایان

هدیه برای آقایان

در مناسبت‌هایی مانند شب یلدا، عید نوروز، سالگرد ازدواج، روز مرد یا روز تولد بهانه‌های خوبی برای کادو دادن به آقایان هستند. پس از فرصت استفاده کنید و چیزی که عزیزانتان را خوشحال می‌کند به آن‌ها هدیه دهید. اگر حس می‌کنید خرید هدیه برای آقایان بسیار سخت و پیچیده است یا هر سال با این سوال روبرو می‌شوید که بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان چیست، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. خرید بهترین هدیه برای آقایان آن‌قدر که شما فکر می‌کنید سخت نیست؛ فرقی هم نمی‌کند که هدیه برای شوهر، نامزد، دوست، پسر یا حتی برادر شما باشد. ما با ۳۰ پیشنهاد هدیه خاص برای آقایان کار شما را راحت کرده‌ایم.

دستبند فرکانس صدا با قابلیت پخش صدا و ویدیو

اولین پیسنهاد هدیه برای آقایان ، دستبند فرکانس صدا است که بر مبنای صدا یا ویدیو شما ساخته میشود . فایل صدا یا ویدیو مد نظر شما روی محصول اجرا میشود و شما هر با هر بار اسکن آن میتوانید فایل را پخش کنید.
دستبند فرکانس صدا ترکیبی از ارزش و احساسات  شماست .
ما برای خلق یک هدیه ماندگار و همیشگی ارزش طلا و نقره را با صدا یا ویدیو شما ترکیب میکنیم.
این محصول داری 12 مدل مختلف میباشد ، که با کلیک روی تصویر زیر میتوانید آن را مشاهده بفرمایید.

دستبند طلا چرم

پیشنهاد دوم هدیه برای آقایان ، دستبند طلا چرم است . در این محصول انواع مختلف پلاک های طلا و نقره روی چرم کار میشود . که از محبوب ترین آن ها میتوان به طرح فروهر ، تاریخ و پلاک های مفهمومی اشاره کرد . البته به همین پلاک ها محدود نمیشود ، و هر طرح اختصاصی شما هم قابل ساخت است .
لازم به ذکر است که قابلیت پخش صدا و ویدیو روی این محصول هم قابل اجراست ، که میتواند دستبند را خاص تر کند. 

دستبند اسم

سومین هدیه برای آقایان ، میتواند دستبند اسم باشد . دستبند اسم یکی از محبوب ترین هدیه ها برای آقایان است ، که با طلا و نقره قابل ساخت می باشد . در انواع مختلف فونت های لاتین و فارسی ، که البته قابلیت پخش صدا و ویدیو نیز دارد.
همچنین به جای اسم هم قسمتی از شعر فارسی با فونت نستعلیق هم میتوان کار کرد که جذابیت های خاص خود را دارد.

گردنبند فرکانس صدا 

پیشنهاد چهارم هدیه برای آقایان ، گردنبند فرکانس صدا است . که یکی دیگر از محصولات پرفروش فرکانس صدا با قابلیت پخش صدا و ویدیو گردنبند فرکانس صدا می باشد . و در انواع مختلف با طلا و نقره ساخته میشود.

گردنبند اسم 

پنجمین مورد هدیه برای آقایان ، گردنبند اسم است . گردنبند اسم در انواع مختلف فونت فارسی نستعلیق ساخته میشود ، که برای هر اسم 6 مدل مختلف در اختیارتان قرار میگیرد که کاملا با سلیقه شما ساخته شود .

حلقه فرکانس صدا

مورد ششم هدیه برای آقایان ، حلقه فرکانس صدا است . حلقه از زمان های باستان نمادی از عشق و پیوند های عاشقانه بوده است ، که ما در اینجا آن را با فرکانس صدا ترکیب میکنیم . 

تابلو فرکانس صدا

هفتمین پشنهاد هدیه برای آقایان ، تابلو فرکانس صدا است . تابلو فرکانس صدا تلفیقی از عکس و صدای شما روی انواع قاب و شاسی است که مدل های مختلف رو میزی و دیواری آن قابل ساخت می باشد .

شما میتوانید علاوه بر چاپ تصویر لحظات خاطره انگیز یا عزیزان خود یک فایل صدا یا ویدیو هم به آن اضافه کنید .

ارتباط با اپراتور

برای کمک به رفع نیاز شما، در جهت داشتن محصولی کاملا مطابق نظر خودتان میتوانید، با همکاران اپراتور ما در ارتباط باشید.

                                                   

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.