دسته‌بندی نشده

قابلیت فرکانس صدا

قابلیت فرکانس صدا چیست؟

در همین ابتدا خیلی ساده عرض کنم که ، شما یک فایل صدا یا ویدیو برای ما ارسال میکنید و ما آن را روی محصول اجرا میکنیم. با یک اسکن ساده فایل صدا یا ویدیو برای شما پخش میگردد.

اما به چه صورت؟

فایل شما توسط مجموعه تیدا گالری کد گذاری میشود. و کد مورد نظر روی محصول حک میشود . برای پخش فایل خود، کافیست با نرم افزار یا دوربین گوشی خود کد را اسکن کنید.

روی کدام محصولات قابل اجراست؟

این قابلیت روی تمام محصولات قابل اجرا است. ما برای حک کد شما یک فضای مربعی 1*1 نیاز داریم.

اگر محصول مد نظر شما چنین فضایی داشته باشد ( مثلا تمام مدل های دستبند چرم ) روی خود محصول حک میشود. و فایل شما از روی محصول قابل پخش است. البته برای تمام موارد کد بر روی کارت محصول هم حک میگردد.

اگر محصول مد نظر شما فضای لازم برای حک کد نداشته باشد، در این صورت فایل صدا یا ویدیو شما از روی کارت محصول قابل پخش است.

قابلیت فرکانس صدا چه ویژگی هایی دارد ؟

این قابلیت ویژگی های متعددی دارد، که برای امنیت و راحتی شما طراحی شده است.

  • امنیت فایل : تمامی فایل های شما پس از اجرا از پنل حذف میگردد. و فقط شما به آن دسترسی دارید.
    تمامی فایل ها کد گذاری شده، و برای ورود به آن نیاز به استفاده از نام کاربری و گذرواژه میباشد. که صرفا در اختیار شخص شما قرار میگیرد.
  • تغییر فایل : شما هر زمان تمایل داشته باشید، میتوانید فایل خود را حذف کنید و یا تغیر دهید. به این صورت که فایل جدید خود را برای همکاران اپراتور ارسال میفرمایید و بدون نیاز به حضور فیزیکی محصول، فایل جدید جایگزین قبلی خواهد شد.
  • ماندگاری مادام العمر :  فایل های شما ضمانت ماندگاری مادام العمر دارند.
  • مدت زمان فایل : برای فایل صدا تا 3 دقیقه و برای ویدیو تا حجم 20 مگابایت قابلیت اجرا وجود دارد. اگر فایل شما بیشتر بود نگران نباشید. با همکاران اپراتور ارتباط بگیرید مشکل شما را حل خواهند کرد.
  • ادیت فایل صدا یا ویدیو :  تمامی فایل های ارسالی شما ادیت های اولیه ای مانند ( نویز گیری صدا و …. ) روی آن انجام خواهد شد . در مورد فایل های ویدیو که شاید برای ادیت آن مشکل داشته باشید، همکاران اپراتور بشه شما برای ساختن یک ویدیو طبق نظر و سلیقه خودتان، کمک خواهند کرد.
چرا فرکانس صدا ؟

ما اصلا چرا هدیه میدهیم؟ هدیه دادن برای قدردانی و بیان احساس ما نسبت به شخص مخاطبمان است . معمولا دنبال تهیه ی هدیه ای هستیم که این 2 مورد رو برای ما انتقال دهد .

این قابلیت فرکانس صدا، با اضافه کردن صدا یا ویدیویی خاطره انگیز به محصول، احساسات ما را به مخاطب مان به راحتی و به زیباترین شکل انتقال خواهد داد.

ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد، که لحظات شیرین و خاطره انگیزی ؛ در کنار عزیزانتان را برای شما خلق کنیم.

لینک های مفید

ثبت سفارش از طریق اپراتور ( کلیک کنید )

تجربه مشتریان ( کلیک کنید )

دستبند فرکانس صدا ( کلیک کنید )

نمونه صدای اجرا شده مشتریان ( کلیک کنید )

گردنبند فرکانس صدا ( کلیک کنید ) 

حلقه فرکانس صدا ( کلیک کنید )

سایر محصولات فرکانس صدا ( کلیک کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.